2010-12-06

lördag 4 december & söndag 5 december

Yes, detta ar lite av vad som hant i helgen! Jag, Emelie, Anna och lite andra av vara svenska vanner hjalpte till pa en skandinavisk basar som svenska kyrkan ordnade. Solen sken och jag stod i kubbstandet hela dagarna. Spelade kubb med alla som ville och pratade med en massa nya manniskor och forklarade kubbreglerna pa engelska om och om igen. Underbart. Misstanker starkt att jag har spelat mest kubb i varlden den har helgen. Jag menar, vem spelar kubb i Sverige just nu? Och jag har verkligen spelat kubb non-stop i tva dagar. Borjar fa lite skills..haha

Bade lordagen och sondagen sprang vi direkt till poolen nar arbetsdagen var avklarad. Sa skont!

Och igar umgicks vi hela kvallen med ett gang coola kristna killar som kom dit och hjalpte till. De har akt hit for att missionera. Just nu bor det i ett hem for missbrukare och hjalper till. Det finns inte manga som ar sa skona att umgas med som riktigt brinnande kristna! Och kanske kommer vi med pa deras blogg for det filmade lite nar vi at nattmackor. I sa fall lankar jag dit.

Nu blir det val ungefar de planerna som ni kan se pa sista bilden. Stranden kallar pa oss.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar